آنچه محور بحث ما را در این مقاله تشکیل میدهد،ورای توجه و علاقهء ویژهء«گیدوموپاسان»به عنصر آب و آبکی،تمایزی است که وی بین آب شور و آب شیرین(دریا و ردوخانه قائل است):آب شور(دریا)ازدید «موپاسان»علیرغم آنکه به جهت طوفانهای ویرانگرش میتواند بسی خطرآفرین و نابودکننده باشد ولی با این همه«روراست»و یکرنگ است؛
. (1380). نماد آب و «آّبکی» در آثار «گی دو موپاسان» (Guy de maupassant). زبان و ادب فارسی (نشریه سابق دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز), 44(شماره 178 - 179), 31-44.
MLA
. "نماد آب و «آّبکی» در آثار «گی دو موپاسان» (Guy de maupassant)", زبان و ادب فارسی (نشریه سابق دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز), 44, شماره 178 - 179, 1380, 31-44.
HARVARD
. (1380). 'نماد آب و «آّبکی» در آثار «گی دو موپاسان» (Guy de maupassant)', زبان و ادب فارسی (نشریه سابق دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز), 44(شماره 178 - 179), pp. 31-44.
CHICAGO
, "نماد آب و «آّبکی» در آثار «گی دو موپاسان» (Guy de maupassant)," زبان و ادب فارسی (نشریه سابق دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز), 44 شماره 178 - 179 (1380): 31-44,
VANCOUVER
. نماد آب و «آّبکی» در آثار «گی دو موپاسان» (Guy de maupassant). زبان و ادب فارسی (نشریه سابق دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز), 1380; 44(شماره 178 - 179): 31-44.